Много фирми решиха тази година да намалят бюджетите за подаръци на партньори и коледни партита и да пренасочат парите за благотворителност. Компаниите даряват на бедни, на социални учреждения, на работещите на първа линия, на болници и други, които се нуждаят от средства, за да се справят с пандемията.
За дарения вместо подаръци призовават и много хора, които имат личен празник – рожден ден, сватба, годишнина, бебе. Все повече подобни призиви се появяват в социалните мрежи.
Покрай Коледа много родители учат децата си на благотворителност, като вместо играчки, даряват от тяхно име средства в различни кампании. Дарения се правят за подаръци на деца в неравностойно положение, за уроци на талантливи, но бедни младежи, за опазване на горите и др.
Източник: в. Стандарт
Снимка: flickr.com