„Захариев Файт Тийм“ са победители в 8-то издание на ПРОМЯНАТА – най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява в партньорство с Фондация „Reach for Change България“.
Светослав Самуилов, който стои зад проекта „Захариев Файт Тийм“, е в количка от 8 години, а преди това е бил ММА състезател. Той спечели сърцата на журито с каузата за фитнес зала за деца с увреждания и специални нужди, с цел рехабилитация и социализация.
Когато решава да се върне към спортуването във фитнес залата, Светослав осъзнава, че децата с увреждания нямат достъп до тренировки в залата. С голямата награда Светослав планира създаването на фитнес зала за деца с увреждания и специални нужди, с цел рехабилитация и социализация.
„Смятам, че тялото е като дрехата на човек, ако тя е скъсана или оцапана, това не трябва да определя цената ни или да слага етикет“, заявява Светослав Самуилов.
Той звъни на десетки врати, за да направи възможни тренировките за децата в зала. “Как ги убедих ли? Обяснявах и ползвах клипове от местата на които тренираме, от площадки, стадиони. Срещах се и убеждавах бизнесмени, изпращах имейли”, допълва Светослав.
Така създава първата у нас фитнес зала за деца с увреждания. Каузата на „Захариев Файт Тийм“ получи 30 000 лв., за да има още зали. Останалите четирима финалисти получиха по 10 000 лв.
Финалистите бяха избрани сред 122 кандидатури. Най-добрите от тях се срещнаха с двете журита детското и възрастното. Те оценяваха паралелно, но избраха заедно.
„Нова Броудкастинг Груп финансира и подпомага тази реализация вече 8 поредни години, но не спираме и до тук, защото ние заедно с фондация „Reach for Change България“ даваме една по-стойностна и ценна подкрепа и това е подкрепата, която включва менторската програма, обученията, индивидуалните консултации”, обявява Вяра Анкова, Нова Броудкастинг Груп.
„Проектите са изключително оригинални и много ми харесва и друго, че са истински лидери, както трябва да са хората, които ги представят. Наистина са вложили много труд и енергия“, заяви Димитър Стойчев, член на детското жури на ПРОМЯНАТА.
„Всички, които стигнаха до финала, стават част от Акселератора на ПРОМЯНАТА за шест месеца. Това включва много интензивна обучителна програма, в която те придобиват шанса да получат консултации от професионалисти в сферата на социалното предприемачество“, обяви Димитър Димитров, фондация „Reach for Change България“.
Финалистите и победителят в ПРОМЯНАТА ще осъществяват и рекламна кампания в ефира на каналите от Нова Броудкастинг Груп на стойност 30 000 лв.
Източник и снимка: nova.bg