Аутизъм Днес е сдружение, създадено от специалисти в областта на приложния поведенчески анализ, публични фигури и родители на деца с аутизъм. Мисията на организацията е обучението на специалисти и създаване на професионално общество в България за работа с деца с аутизъм, което използва научно доказани методи и се придържа към световните и европейски професионални и етични стандарти за практика.
Oтчитайки високата нужда в страната ни (около 70 000 деца с аутизъм) те приемат предизвикателството да изградят център за обучение на приложни поведенчески аналитици в България и да дадат възможност за професионално развитие и придобиване
на know-how в област непозната до момента в България.
Защо приложен поведенчески анализ (Applied behavior analysis)?
Приложният поведенчески анализ е наука за човешкото поведение. В последните 40 години хиляди публикувани изследвания документират ефективността на ППА сред различни популации, интервенции, среди и поведения. ППА изгражда и подобрява социално значими поведения чрез систематично прилагане на интервенции, базирани на принципите на поведенческата теорията за учене. Методите, основани на ППА са считани за най-напредналите терапевтични и образователни интервенции за деца с аутизъм и развитийни разстройства. Големият брой на научни доказателства, подкрепящи ППА, е довел до няколко независими организации да одобрят и подкрепят ефективността на метода: Американската Национална Академия на Науките, Американската Педиатрична Академия, Американското Здравно Министерство, и пр.
Предлагана позиция:
Търсят се личности, желаещи да преминат през 2-годишно платено интензивно теоретично и практично обучение за придобиване на акредитацията Регистриран поведенчески технолог (Registered Behavior Technician) от американския Сертифициращ борд на поведенческите аналитици (Behavior Analyst Certification Board).
Отговорности:
- Терапевтична и образователна работа с деца от 1 до 11 години с аутистично разстройство;
- Сътрудничество с родители за изграждане на домашни поведенчески програми;
- Участие в обучителни теоретични модули и лекции на английски;
- Разработване на изследвания и дискусии на прочетени научни изследвания;
- Отговорност за безопасността на децата по време на сесии;
- Работа под супервизията на български и американски поведенчески аналитици.
Квалификации и умения:
- Висше образование или последнa година студенти (психология, специална или начална педагогика, логопедия);
- Високо ниво на владеене на английски език;
- Умения за анализиране на данни;
- Опит в работа с деца с аутизъм не е задължителен;
- Силна мотивация за работа с деца с проблемни и агресивни поведения.
Те предлагат:
- Работа на половин ден;
- 2 – годишно обучение на английски език в областта на ППА;
- Придобиване на акредитацията “Регистриран поведенчески технолог” (Registered Behavior Technician);
- Супервизия от квалифицирани международни преподаватели;
- Най-успешните специалисти ще имат възможността да получат дълготрайни позиции в центъра и ще бъдат повишени в ролята на ментори.
Месторабота: София / България
Mоля изпратете мотивационно писмо на английски език и автобиография, както и препоръки от преподавателите по възможност на е-поща: [email protected]
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени за интервю.
Краен срок за кандидатстване: 1 март 2015 г.
Предоставянето на лични данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване, ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.
Снимка: rgbstock.com/weirdvis