Skip links

Попълнете нашето изследване “Нагласи на бизнеса към дарителски кампании за деца”

Национална мрежа за децата с финансовата подкрепа на SOS Детски селища Дания, чрез средства, предоставени от Фондация Велукс, Дания провежда изследване “Нагласи на бизнеса към дарителски кампании за деца”.

Бихме искали да помолим нашите членове, приятели и всеки, който има желание, да отделите пет минути и отговорите на въпросите от изследването. Ще сме ви също така много благодарни ако разпространите връзката и информацията за него по обичайните информационни канали, които ползвате. Резултатите са много важни, за да подпомогнем каузите, свързани с подкрепа на деца, младежи и семейства.

 

Можете да попълните изследването тук: http://www.surveygizmo.com/s3/1094116/df70b0842afb

Проучването на нагласите и практиките на хората и компаниите, свързани с подпомагането на каузи за подкрепа на деца в България цели да повиши ефективността на работата на Национална мрежа за децата в областта на планирането и развитието на кампании, насочени към подобряване благосъстоянието на децата и младежите. Това проучване ще бъде полезно и на всички организации, които членуват в мрежата и работят в сферата на дарителството и каузите, свързани със закрила на различни групи деца в България.

Подобно проучване не е правено в България и ще даде ясна представа на какво хората обръщат внимание в сферата на дарителството и как компаниите възприемат тази част от усилията на неправителствения сектор да финансира своите или част от своите дейности. Проучването е изключително важно и ще се състои от две части: онлайн проучване, линк към което сме поставили в началото на тази статия, и телефонно интервю с отделите по комуникации/PR, маркетинг, корпоративна социална отговорност на сто компании в България.  Разговорите с маркетинг и PR мениджърите на компаниите ще са много ценни тъй като те ще насочат НМД и нейните членове какви са нагласите за подкрепа от страна на бизнеса и ще фокусират вниманието им колко са важни каузите, свързани с подкрепа на деца, младежи и семейства.

Онлайн изследването цели да получи информация за нагласите и опита на българското население с подпомагането на каузи, свързани с деца, младежи и семейства. Важно е тук да се разбере какви каузи хората са подкрепили през изминалата година, кой начин за дарение предпочитат, какво им прави впечатление в дарителските кампаниите на организациите, кои канали за комуникация следят и всичко, свързано с това до колко ги вълнуват проблемите на децата в България.

Изследването ще повиши капацитета на НМД, както и този на организациите, които членуват в мрежата, тъй като те ще използват анализите и резултатите от проучването за директната си работа и в усилията си за подпомагане на деца, младежи и семейства.

Прочетете също и: