Третото издание на благотворителната Операция „Жълти стотинки“, инициирана от VIVACOM Fund и подкрепена от над 20 партньори, събра 104 015,68 лв. – най-високата сума, набирана от старта на инициативата през 2011 г. досега. Средствата ще бъдат дарени на Фондация „Надежда за малките“ и изградените от нея центрове от семеен тип – „Малки къщи“ за временно настаняване на бебета и малки дечица, лишени от родителски грижи. Дарението ще се използва за покриване на половината от разходите за функциониране на двете Малки къщи за период от 1 година. Останалата част от необходимата сума ще бъде предоставена от Столична община.
В продължение на 2 месеца (от 1 октомври до 1 декември 2013 г.) Операция „Жълти стотинки“ набираше средства чрез касички, разположени в търговски обекти из цялата страна, SMS-и, банкови преводи и онлайн плащания.
Двете малки къщи са съвременна алтернатива на Домовете за медико-социални грижи. В тях Отделите за закрила на детето настаняват за временно отглеждане бебета и деца в ранна възраст в риск, докато определят последващото им настаняване в семейна среда – връщане в биологичното семейство, настаняване при близки, в приемно семейство или осиновяване.
Операция „Жълти стотинки“ 2013 имаше и свой посланик в лицето на Хилда Казасян. Тя даде лице и глас на кампанията, за да насърчи всеки желаещ да пусне своето ресто или желаната от него сума в една от хилядите касички за дарения, разположени в търговските обекти на VIVACOM и нейните партньори: Air France, Burger King, Carrefour, Chipolino, Devin, DHL, Hipp, inmedio, Корпоративна търговска банка АД, Marsel Toys, Mr. Bricolage, Onda, 1 Minute, Replay, Renault-Nissan, Relay, Studio 5, Техномаркет, Техномаркет@home и Zabulgaria.org. Медийни партньори на инициативата бяха БГ Радио, Dir.bg, Журнал за жената, JCDecaux, Moetоdete.bg, Национално Дарик Радио, Нова ТВ, Розали, Тема, Труд и 24 часа. Това е първата инициатива в България, обединила над 30 компании около обща кауза.