Организацията обявява конкурс за позицията експерт „Маркетинг и връзки с обществеността“. Подборът на кандидатите ще се извърши на три етапа при следните срокове и условия:
1) Подаване на документи от кандидатите до 9.00 ч. на 7 април 2013 на посочената в края на обявата електронна поща;
2) Подбор на кандидатите по документи, като ще се свържем само с одобрените на първия етап.
3) Събеседване – интервюта с одобрените кандидати са планирани за периода 8 – 12 април 2013 г., като този етап включва и практическа задача свързана с ролята на кандидатите.
Условия за кандидатстване:
Всички кандидати трябва да изпратят CV и мотивационно писмо с данни за контакт на двама препоръчители и описание на връзката между тях – напр. работодател, пряк ръководител, преподавател и др.
Описание на работната позиция експерт „Маркетинг и връзки с обществеността“ и изисквания за заемане на длъжността
Описание на работната позиция: подпомага разработването и реализацията на годишни комуникационни планове, кампании и проекти; поддържа интернет страницата и бюлетина на мрежата и отговаря за контактите с журналисти и медийното отразяване на работата на организацията, както и подпомага изработването и актуализацията на всички рекламни и комуникационни материали.
Изисквания за заемане на длъжността:
Задължителни:
– Завършено висше образование;
– Да притежава отлични устни и писмени умения за общуване и публично представяне;
– Добро владеене на английски език;
– Отлични компютърни умения – Microsoft Office, Excel, E-mail & Internet;
– Способност да работи под напрежение както самостоятелно, така и като част от екип;
– Ентусиазъм и енергичност, гъвкавост и умения за убеждаване и привличане на съмишленици.
За предимство ще се счита:
– Предишен опит в областта на маркетинга, връзките с обществеността и работата с медии;
– Работа с неправителствени организации;
– Опит при работа в динамична офис среда.
Основни работни задачи за позицията екперт „Маркетинг и връзки с обществеността”:
• Подпомага разработването и реализацията на годишни комуникационни планове.
• Съвместно с директора „Маркетинг и комуникации” отговаря за провеждането на кампании и проекти за по-добро разбиране на проблемите на децата и семействата и постигането на планираните резултати.
• Организира пресконференции по конкретни събития.
• Изпраща информация за дейността на организацията до журналисти и отговаря за контактите с тях.
• Организира медийното участие на членове на екипа и Мрежата.
• Следи за възможности за изява, разпространение и популяризиране на дейността и посланията на организацията.
• Отговаря за развитието и поддържането на присъствието на НМД в социалните медии и интернет пространството като цяло.
• Отговаря за актуалността на интернет страницата на НМД.
• Изработва и разпраща ежеседмичен бюлетин на български език и ежемесечен – на английски език.
• Подпомага изработването и актуализацията на всички рекламни и комуникационни материали: програмни документи, каталози, брошури, презентации и др.
Електронна поща: [email protected]
Снимка: idisaster.wordpress.com