Национална мрежа за децата е обединение на 149 граждански организации и съмишленици, работещи с и за деца и семейства в цялата страна. Насърчаването, защитата и спазването на правата на детето са част от ключовите принципи, които ни обединяват. Ние вярваме, че всички политики и практики, които засягат пряко или косвено децата, следва да се изготвят, прилагат и наблюдават, като се взема предвид принципът за висшия интерес на децата и с активното участие на самите деца и младежи. Членовете на Национална мрежа за децата подкрепят над 74 000 деца и 15 000 семейства годишно.
Мрежата си поставя за цел да работи за промяна заедно с родителите, като застъпници за правата на техните деца. Промяната, която търсим, е България да стане по-добро място за живот и развитие на децата и семействата у нас да бъдат по-спокойни и подкрепени в грижата за децата си.
Общо описание на длъжността
Директорът „Комуникации и Кампании” отговаря за постигането на стратегическите цели, свързани с темите за децата и семействата в общественото пространство. Работи за поставянето на обсъждане на ключови теми за децата и семейството и провеждане на конструктивен диалог в общественото пространство. Отговаря за повишаване на разпознаваемостта и позиционирането на НМД в общественото пространство като надежден и търсен партньор в областта на темите за децата и семейството. Отговаря за набирането на средства в помощ на реализирането на кампании и проекти на НМД.
Същност на работните задачи за заемането на тази длъжност:
1. Отговаря за координацията при планирането и изпълнението на комуникационната стратегия на организацията и предлага нови възможности и подходи за постигането на стратегическите цели в областта на комуникациите и връзките с обществеността.
2. Отговаря за планирането, провеждането и оценката на обществените кампании за по-добро разбиране на проблемите на децата и семействата в България и привличане на съмишленици за преодоляването им.
3. Отговаря за поддържането на добрия публичен образ на организацията. Работи за утвърждаването на идентичността и публичния образ на НМД като организация, работеща за правата на децата и в подкрепа на родителите пред външни и вътрешни публики. Ръководи развитието и поддържането на присъствието на организацията в медиите, интернет пространството, включително социалните медии.
4. Следи и анализира обхвата и ефекта на комуникационните канали и съдържанието, подавано през тях, включително комуникационните кампании на НМД. Предлага и въвежда подходи за достигане до различни публики според целите за комуникация.
5. Ръководи екип „Комуникации и кампании“.
6. Отговаря за планирането и организирането на публичните събития на Национална мрежа за децата.
7. Отговаря за развитието и поддържането на присъствието на НМД в социалните медии и интернет пространството като цяло.
8. Отговаря за контактите с журналисти и възможностите за медийни участия. Следи за възможности за изява, разпространение и популяризиране на дейността и посланията на организацията. Изпраща информация за дейността на организацията до медиите и организира медийните участия на членове на екипа и Мрежата.
9. Координира производството на информационни и презентационни материали – печатни издания, брошури, видеа и мултимедийни продукти, визуални продукти, имиджови материали, като съгласува съдържанието, дизайна и производството им с външни подизпълнители.
10. Комуникира с партньори сред които рекламни и ПР агенции, застъпници, бизнес, държавни институции, граждански организации и др. според нуждите на комуникационните кампании.
11. Подпомага разработването и прилагането на стратегия за набиране на средства в съответствие със стратегическия план на НМД и съдейства за анализ на риска и анализ на разходите и ползите, за да бъдат фокусирани усилията за набиране на средства в областите с най-голяма вероятност за успех.
12. Консултира членовете на НМД при необходимост.
Условия за заемане на длъжността:
- Завършено висше образование.
- Поне пет години опит в областта на маркетинга и връзките с обществеността.
- Много добро познаване и разбиране на медийната среда, икономическата и бизнес ситуацията в България.
- Много добро познаване на работата с общности в онлайн среда (Facebook, Twitter, Instagram, AdWords, LinkedIn и др.) и готовност за учене и развитие в областта на новите технологии.
- Добро разбиране на актуалните тенденции в набирането на средства (включително онлайн инструменти и техники за набиране на средства).
- Ентусиазъм и енергичност, гъвкавост и умения за убеждаване и привличане на съмишленици.
- Отлични устни и писмени умения за общуване, представяне и работа с хора.
- Отлични управленски и организационни умения. Способност да работи под напрежение както самостоятелно, така и като част от екип.
- Много добро владеене на английски език.
- Възможност за пътувания в страната и чужбина.
- Умението за писане на авторски текстове е предимство.
Какво предлагаме?
- Работа с водещи организации, работещи за деца и семейства в България.
- Работа в малък офис и част от гъвкав, динамичен и мотивиран екип.
- Възможност за запознаване и принос към работата на организации и групи, работещи с и за деца и семейства от цялата страна.
- Въвеждащо обучение.
- Трудов договор.
Процедура за подбор:
Подборът на кандидатите ще се извърши на три етапа при следните срокове и условия:
1) Подаване на документи от кандидатите до 18:00 ч. на 27 ноември 2019 на мейл [email protected]
2) Подбор на кандидатите по документи. Моля, имайте предвид, че ще се свържем само с одобрените от първия етап кандидати.
3) Събеседване – интервюта с одобрените кандидати са планирани за периода 28 ноември – 3 декември г., като този етап включва и практическа задача, свързана с ролята на кандидатите.
Необходими документи за кандидатстване:
- Автобиография в свободен формат на български език с данни за контакт на двама препоръчители и описание на връзката между тях (напр. работодател, пряк ръководител, преподавател и др.)
- Мотивационно писмо за конкретната позиция и работата в Мрежата на английски език.
От одобрените за интервю кандидати ще се очаква да могат да предоставят копия от документи, удостоверяващи завършено образование, квалификации и необходимия опит за заемане на длъжността. Моля, имайте предвид, че част от необходимите документи за сключване на договор са свидетелство за съдимост и удостоверение за висящи и предварителни производства.