Една от целите на проект LADDER е да информира гражданите по темата: Развитие, следвайки ценностите в рамките на Европейската година за развитие 2015 г. (“EYD 2015”), посветена на информиране на гражданите по темата за Развитие и въпросите, свързани с нея. Тази цел се допълва още повече от новите цели за Развитие, приети от всички европейски страни през 2015 г. – т.нар Цели за Устойчиво Развитие (SDGs), които водят до предотвратяване на бедността, насърчаване на устойчивото развитие и обсъждането на въпрости за изменението на климата.
Ако сте училище, което се интересува от глобалните проблеми и искате да се присъедините към международния опит, не пропускайте възможността!
Включете се и участвайте в конкурса за слоган. Най-добрите слогани, създадени от ученици ще бъдат избрани да станат лозунги на проект LADDER, ще бъдат популяризирани на интернет страницата му и ще се използват в рекламните материали.
Предложенията могат да бъдат текст на слогана, снимка с текст или кратко видео (1-2 мин. максимум) с послание за Развитието. С подаването на предложение, Вие се съгласявате Вашият слоган да се използва в рамките на проект LADDER и свързаните с него дейности.
Кой може да участва?
Всички младежи на възраст между 10 и 18 години, които искат да бъдат част от Европейския дух и да участват в разпространението на общоприетите ценности за Развитието (ценностите на Европейската Година за Развитие 2015).
Как да участвате?
9Моля, напишете имейл като посочите трите си имена, възраст, училище, град, както и мотото на слогана, и прикачите файл със стандартен формат (напр. .DOC или .PDF за текстове и снимки, а видео можете да изпратите и/или чрез линк за достъп) на ел.поща: [email protected]. Крайният срок е удължен до 9 декември 2015 г. /сряда/.
Избраните слогани ще бъдат промотирани онлайн и по време на организирани международни събития! Най-добрият национален слоган ще получи допълнителна популярност, а първите 5 избрани слогани в цялото състезание ще получат Ipad Air. Подборът ще се извърши от партньорите на LADDER, според критериите: креативност, уместност, “комуникационна сила на посланието” и др.
Краен срок: удължен до 9 декември 2015 г.