Skip links

Колко струва да промениш света?

От началото на февруари Български дарителски форум ще представи в България древен лек срещу депресията. Той е внесен от град Беруний в Узбекистан – зеленикаво-кафяв камък с прословути лечебни свойства. В България той ще се продава на цена от 10 лв.

Звучи ви като поредната евтина реклама на никому ненужен продукт? Това е целта!

С промоция на този измислен продукт Дарителският форум избра нестандартен подход за новата си кампания за популяризиране на редовното дарителство.

С посланието “С десет лева на месец можеш да промениш света” БДФ призовава всеки да избере своята кауза и да започне да я подкрепя редовно.

“Ако 100 000 души започнат да даряват по 10 лева на месец, това означава, че за една година различни каузи в България ще бъдат подкрепени с общо 12 милиона лева – сума, която би донесла значима промяна в много сфери”, обясни мотивацията на кампанията Красимира Величкова, директор на Български дарителски форум. ”Много често не даряваме, защото мислим, че можем да дадем твърде малко. Но това не е така – всяка помощ е от значение. А редовното дарителство е най-устойчивият вид подкрепа за организациите и каузите.”

На специално изработения сайт на кампанията всички, които имат желание да започнат да даряват редовно, но не знаят точно как могат да получат индивидуална консултация от екипа на БДФ.

През целия месец февруари промо екипи ще предлагат Бероний на пазаруващите в магазини Пикадили в София – хората ще имат възможност дори да опитат върху себе си “магическия ефект” на камъка. След като го изпробват, екипът ще им обяснява, че камъкът няма лечебни свойства и ако искат да се почувстват по-добре, биха могли да изберат своята кауза и да започнат да я подкрепят редовно.

В предварителната кампания се включиха и някои от най-четените български блогъри – Денислав Георгиев, Жюстин Томс, Козата Ани, Полина Паунова, Сабина Панайотова, които публикуваха материали за лечебните свойства на Бероний в своите блогове.

Кампанията за поощряването на редовното дарителство на БДФ се осъществява с финансовата подкрепа на фондация “Америка за България”. Основен медиен партньор на кампанията е бТВ. Партньори, без чиято подкрепа кампанията не би била възможна, са магазини “Пикадили”, БНТ, НОВА ТВ, Bulgaria on air, Дарик радио, БНР, vesti.bg, offnews.bg, www.programata.bg, НЕ! Новините, actualno.com, www.ngobg.info.

Снимка: sxc.hu/sonerlatun

 

Прочетете също и:

Добър 3,53 е оценката към институциите в „Бележник 2025“ на НМД

Добър 3,53 е оценката, която държавата получи за грижата си за децата и семействата в „Бележник 2025“ на[…]

Децата ни страдат. Мълчанието ражда насилие!

Децата ни страдат. Мълчанието ражда насилие! На 31 май, в навечерието на Международния ден на детето, Национална мрежа[…]

София – най-опасният град в Европа за придвижване на деца

София е най-опасното място за придвижване на деца и младежи в градска среда в Европа. Това показва международното[…]

15 май – Международен ден на семейството

На 15 май отбелязваме Международния ден на семейството, обявен от Общото събрание на ООН през 1993 г. Този[…]

Криптобосс