Сребърно отличие от рекламния фестивал ФАРА23 получи съвместна кампания на Националната мрежа на децата и Музей за детско творчество – Киев (Музей Дитячої Творчості) в подкрепа на децата бежанци от войната в Украйна. Наградата е връчена в категория Brand Activation и е за рекламна агенция 121 Agency, която беше главен инициатор и изпълнител на творческата реализация на кампанията „Малките свидетели на войната“.
“Малките свидетели на войната” беше осъществена през месеците май и юли миналата година като мобилна интерактивна изложба, разполагана на различни обществени локации в София – метростанции, бизнес зони, Дом на Киното и Клуб на Народния представител. През очите на детски фигури хората можеха да видят рисунките на украински деца, преживели първите дни на нападението на Русия над родината им. Част от инсталацията баха POS терминали за дарения към Фонд “За украинските деца бежанци”, който създадохме с партньорите в инициативата и който подкрепи над 800 украински граждани, семейства с деца, търсещи закрила от войната у нас.
Радваме се, че партнирахме на Музей на детското творчество и Агенция 121 в реализирането на иницативата. Всички детски рисунки от изложбата “Малките свидетели на войната” може да видите в публикацията ни тук.
Снимки: Агенция 121