На 18 октомври се проведе второто издание на “Екип с кауза”- съвместна инициатива, която организираме с УниКредит Булбанк и членове на Национална мрежа за децата (НМД).
Служители на банката от отдел Вътрешен одит запретнаха високо ръкави, за да почистят и облагородят детски площадки и райони за отдих в парк Воденичницата в столичния квартал Бояна. Те пребоядисаха пейките около сцената в парка, където се организират събития за децата и семействата, живеещи в близост, както и пейките и съоръженията за игра на детската площадка, тези, с афинитет към градинарството, имаха възможността да съдят растения, а други – почистиха района в и около парка.
Доброволческата инициатива нямаше да бъде възможна без ценната помощ и съдействие около организацията, която получихме от колегите от Сдружение “Безопасни площадки”, член на НМД, които работят за подобряване взаимодействието с институциите за съвременна, вдъхновяваща и устойчива среда за игра и спорт и насърчаване на деца и възрастни да поемат отговорност за света около тях и насоките на служители на “зеления район” на София – Район Витоша.
Представители на местната власт в лицето на кмета на Района – арх. Зарко Клинков и зам.-кмета – инж. Красимир Джамбазов, посетиха мястото, за да поздравят лично служителите на УниКредит за доброволческата мисия и желанието да обединят сили и да се включат в нещо значимо! Инж. Красимир Джамбазов е бил част от кандидатите за Парламентарна група за децата по време на изборите през ноемрви, 2021 г.
УниКредит Булбанк е наш корпоративен партньор повече от пет години и с редица свои инициативи доказва отношението си към благоденствието на децата и семействата у нас. Компанията е носител на Сертификат “Компания приятел на детето”. Той се издава след процес на детайлeн преглед на документи и практики на компаниите. Зад него стои екип от доказани експерти в областта на човешките ресурси, корпоративната социална отговорност, детските политики, маркетинга и рекламата. В процеса на сертифициране фирмите получват активна помощ, за да надградят своите HR и PR политики и да развият още по-устойчиво своята корпоративна социална отговорност.
Вижте повече на child.bg.