„Ти и Lidl за по-добър живот” – това е името на най-голямата социално отговорна инициатива на Лидл България. Тя има за цел да подкрепи социално значими проекти в цялата страна и отразява стремежа на компанията да допринася за по-пълноценния и по-качествен живот на хората от различните региони.
От 1-ви май до 25-и юни търговската верига ще отделя по 3 стотинки от всеки касов бон в магазините в цялата страна, като със събраните средства ще финансира проекти, свързани с образователни инициативи за деца, опазване на околната среда, култура, изкуство и историческо наследство, както и здравословния начин на живот. В този период неправителствени и граждански организации ще могат да кандидатстват със свои проекти на официалния сайт на инициативата – lidl.bg/ti. Националният обхват и размерът на гранта, който Лидл България ще предостави, превръщат инициативата в най-голямата и значима за компанията – всеки един проект, одобрен за финансиране, ще получи финансова подкрепа в размер на максимум до 10 000 лева.
Партньори на програмата са Български дарителски форум и фондация „Работилница за граждански инициативи“. Евелина Павлова пък е първата известна личност, която прие поканата да бъде посланик на програмата и се ангажира с каузата „за по-добър живот“.
Процесът на селекция на проектите ще премине през няколко етапа, сред които оценка на експертно жури, както и активно ангажиране на служителите на компанията в процеса на оценяване.
Снимка: freeimages.com