ФРГИ като единствен партньор на TechSoup за България, представя глобалната инициативата #Storymakers2017. Това е кампания, която дава възможност неправителствени организации от целия свят да усвоят нови умения за разказване на истории и да спечелят награди на обща стойност 10 000 щатски долара! Включвайки се в #Storymakers2017 всяка българска неправиелствена организация може да:
– Научи нови техники за разказване на истории чрез уебинари, брошури и онлайн обучения.
– Създаде контакти с други неправителствени организации, чрез събития на живо и в социалните медии.
– Спечели награда участвайки в конкурса #Storymakers2017
Участници от България могат да бъдат:
– юридически лица с нестопанска цел, регистрирани в обществена полза по смисъла на Закона за юридическите лица с нестопанска цел (обн. ДВ. бр.81 от 6 октомври 2000 г.) и
– читалища, по смисъла на Закона за народните читалища (обн. ДВ. бр. 89 от 22 октомври 1996 г.).
Можете да участвате с видеоклип или Flicker слайдшоу с пет снимки, включително използвайки български език. Доброто разказване на истории трябва да преодолее езиковите бариери.
Категории за участие в конкурса:
1. Въздействие на местно ниво — отворена за нестопански организации с бюджет до 500 000 щ.д.
2. Осъществена промяна, която стимулира и вдъхновява — отворена за нестопански организации с бюджет от 500 000 до 1 милион щ.д., с финансовата подкрепа на Adobe.
3. Въздействие, променящо посоката на бъдещо развитие — отворена за нестопански организации с бюджет над 1 милион щ.д.
4. Unum Orbis — отворена само за нестопански организации извън САЩ.
5. Популярен избор — глас на публиката за вашата история!
Краен срок: 31 октомври 2017 г. (Тихоокеанска часова зона, което е 09:59 ч. на 1 ноември 2017 г., според Източноевропейската часова зона)