Институт по социални дейности и практики заедно с партньорите си от международния проект „Hands up – Promoting The Effective Elimination of Corporal Punishment Against Children/”Ръцете горе” – за ефективно премахване на телесното наказание над деца” обявява:
Международен конкурс за печатна реклама
Конкурсът е насочен към художници, дизайнери, рекламисти и студенти да участват със свои визии и послания на тема позитивно отношение към детето и ефективно насърчаване на отмяна на телесното наказание над деца. Целта е да се повиши осведомеността относно вредите от телесното наказание, както и да се покаже мнението на обществото по провокиращ начин.
Регламент на международния конкурс:
Конкурсът е отворен за автори от всички националности. Допускат се до три творби от един и същи автор. Текстът в рекламата (ако има такъв) може да бъде на майчин език.
Допускат се само оригинални печатни реклами, непубликувани досега. В случай на нарушение на авторските права на други автори или институции, участникът носи цялата отговорност и следва да бъде отстранен от конкурса.
Всички получени печатни реклами ще станат част от международна онлайн изложба в края на 2017 година. Резултатите ще бъдат публикувани на сайта www.handsupchildren.org.
На 20-ти май ще бъдат обявени трите предварително избрани реклами във всяка страна на сайта на конкурса, а на 30-ти май ще бъдат обявени тримата победители, измежду участниците от всички страни, избрани от международно жури.
В България десет избрани от жури творби (включващи предварително избраните три) ще участват в изложба на 30.05.2017г., организирана от Институт по социални дейности и практики в Галерия 2.0, София.
Журито за България включва:
гл. асистент д-р Иво Попов – преподавател в департамент „Дизайн”, Нов български университет, член на Съюза на художниците, член и съучредител на Камарата на дизайнерите в България, собственик на „Студио за реклама и дизайн – Идея Нова” ЕООД.
Цветомир Асенов – художник – живопис, педагог, редовен участник в Салона на Независимите художници в Гран Пале, чрез Асоциацията на независимите художници.
Рени Ананиева – маркетинг мениджър в „Лактима Балкан”
Борислава Гицова – експерт „Правосъдие и социални услуги” в ИСДП, ръководител на проекти, свързани с превенция на насилието над деца и юноши.
Резултатите ще бъдат обявени на сайта на проекта „Hands up”: www.handsupchildren.org, както и на сайта на ИСДП.
Критерии за оценяване:
Креативност, иновация, въздействие, дизайн, копирайтинг, забележителност.
Международна награда:
Първо място: 250 евро
Второ място: 100 евро
Трето място: 50 евро
Изисквания към материалите:
2 прикачени файла (така че авторът да остане анонимен):
Файл 1: Име, адрес, държава, имейл и телефонен номер. Кратка информация за участника. Заглавие на приложените печатни реклами.
Файл 2: Финалната творба да е в един от посочените формати:
– PDF формат, размер Din A / 4, 72 dpi резолюция
– Висока резолюция (.JPEG файл), 5MB максимум, RGB режим, най-дългата страна трябва да бъде между 2400 – 4800 пиксела.
Изпращайте материалите на:
относно: Конкурс за печатна реклама на Hands up
Краен срок: 15 май 2017