В ранните етапи на психичното структуриране на детето и постепенното възприемане на другия като различен, лъжата, кражбата, бягствата и агресията в определени граници са част от нормалното функциониране. Това поведение често е причина детето да бъде консултирано с психолога в детската градина или училище. Кога то се превръща в патологично? Каква е ролята на обкръжението за изграждането на способност за разграничаване между правилно и неправилно? Кои са проявите у детето, които трябва да привличат вниманието на специалиста? Как те да бъдат интерпретирани? Отговори на всички тези въпроси ще получите на обучението в София на 22 април.
Теоретичната част на обучението е насочена към задълбочаване на знанията относно:
• Нарушения на поведението свързани с лъжа, кражба, бягство – проявления, причини, подходи за интерпретиране и психологическа работа;
• Психопатология на агресивното поведение.
• Клиника на хетероагресивното поведение; крайна инхибиция на агресивността – мазохизъм
• Клиника на автоагресивното поведение – опити за самоубийство при детето; опасно поведение и суицидни еквиваленти.
Практическата част включва:
• Работа с казуси
• Наблюдение и събиране на клиничен материал за специфичните прояви на рисково поведение и агресия.
• Анализ в малки групи и обща дискусия относно разграничаване на агресивните прояви и изборът на подход за тяхното овладяване и превенция.
Продължителност и финансови параметри:
Обучението е с продължителност 16 учебни часа, които са разпределени по следния начин: 4 часа предварителна работа по индивидуално изпратени материали, 8 часа присъствено обучение по приложена програма и 4 часа индивидуална работа по казус след приключване на обучението.
Цената за един участник е 90 лева.
Обучението е одобрено със заповед на Министъра на образованието и науката и носи 1 кредит на всички педагогически специалисти.
За повече информация се свържете с водещите: Диана Циркова, email: [email protected] или Десислава Гъдева email:[email protected]
Снимка: freeimages.com